"tuuuuurn around"

Sitter här och lyssnar på Modern Talking av någon jävla anledning. Gissar på att öronen måste smutsas ned emellanåt också. Äter vegtacos och det är så jävla gott, vill gråtaaa <3<3<3 Älskar min guacamole

~~Reseña de la película~~


Filmen (Snabba Cash) var G-G-G-REAT, över förväntan! Den var en verklighetstrogen skildring av knarkhärvans undre värld. Från början fick man följa JW (spelas av Joel Kinnaman - I like); en vanlig student som genom lite mytomaniska ageranden försöker passa in i sitt lilla schtékar-brat-stockholmsjävelsgäng. Fekke på g varje helg, skumpa, drugs osv.

Men JW inser att hans leverne inte håller i längden, och behöver finansieras på något sätt. Det är då han genom
bekantskaper dras in i knark-dealer-världen. När han blivit tillräckligt infiltrerad så inser han att man inte kan komma och gå som man vill i denna bransch. Tough road helt enkelt, och filmen skildrar känslor på ett bra sätt; från den livsglada början, till det mörkare slutet.

För en gångs skull var dialogerna inte platta och overkliga, utan det kändes äkta. Absolut sevärd film!




Idag fyller min vän Monica 20, grattiiiis till dig! Så det blir härlig fekke i glada vänners lag i Lokalen. Minneeeeen från lokalen från min och Mollsans 17-årsfekke???? Men jag lovar, denna gång ska jag ej spy i vasken, L0000L

Och ingen jävel ska fan komma och krossa rutan!

Blir iaf en finfinfin kväll hur som, taggar

Nu ska jag duscha, C ya

Kommentarer
Postat av: Monka

Alltså jag är så glad att inget spårade ur! Fett nice! Alla var så skötsamma och snälla :) Karl, Mika och Viktor som stannade till sist hjälpte mig att plocka undan osv. Schtéééééémning! Sjukt kung fest! :D

(Fast du spydde i vasken va?)

2010-01-24 @ 05:08:55
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0