♫♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ osv

Hahaha, internet bjuder på så många godheter; vegetariansareevil

Förstår verkligen inte varför man skulle orka bemöda sig med att göra en hel jävla sida, bara för att uttrycka sitt hat. Det finns mycket jag föraktar, och jag har garanterat material till att göra flertalet sidor av sådan karaktär. Men varför skulle jag ha intresset?

Folk är helt enkelt bara crazYYY (gillar även Hitlerparallellen de drar; för att styrka sitt påstående att vegetarianer är grymma, mordiska, militanta människor, totalt underkuvna sin "religion")



En vegjävel, illustrerandes vårt gröna leverne i praktiken

Om jag orkar skriver jag ett seriöst, debatterande inlägg om detta fenomen och mitt eget val någon gång i livet.

Men nu ska jag sova, kanske drömma en mardröm  *Hoppas på att få vakna hyperventilerandes av skräck, med hjärtat galopperandes, även denna natt*


Kommentarer
Postat av: molly

lol orka ta det seriöst ;) tycker sidan var askul hahahhaha

(obs menar ej då att jag håller med sidan så du inte dampar)

2010-05-03 @ 12:08:02
Postat av: /innehavaren av denna blogg

nej, men jag tar verkligen inte åt mig av sidan! jag tycker själv att den är komisk. förstår bara inte att folk orkar (misstänker nämligen att de inte är HELT oseriösa med den, menar jag)



jag dampar ej gumzan, du får tycka varu vill såklart (L) ;););) :):):)

2010-05-03 @ 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0