tänk...på...refrängen...kanske?

Ok, SMK är ju knappast den bästa musiken att lyssna på så här ~innan läggdags~, men jag hade ju som glömt bort att de faktiskt är rätt nice. Och kommer man på en sådan sak måste det ju få ta sin lilla återupptäckningstid. Jag är trots allt en sucker för elektronisk musik, inget nytt under solen liksom.

Och var fan är alla mandariner?! Det ryktades om mandarintid nu - och jag har själv avnjutit dessa underbara frukter från sjunde himelen ett fåtal gånger denna säsong. Men varför byts inte äpplena i fruktskålen ut? Var gick det snett? Äpplen är gott, speciellt svenska. Men årets äppeltid är så över. Bortsett i egenskap av "krya-på-sig-frukt" som jag förtäljde för Linnéa denna afton.

It still works.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

"jag brukar aldrig lägga mig före tolv men idag MÅSTE jag fan göra det alltså"



gick ju bra :-)

2010-10-21 @ 13:52:31
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /innehafvaren till denna blogg

;););)



Till mitt försvar kan jag säga att jag AVSKYR att försöka sova med en sprängande huvudvärd, följaktligen väntade jag tills den försvunnit, kändes bättre så.



Vill även påpeka att den försvann tack vare ditt stöd gumzan <33345 All eloge till dig min fina vän!

2010-10-21 @ 15:39:15
Postat av: /innehafvaren till denna blogg

;););)



Till mitt försvar kan jag säga att jag AVSKYR att försöka sova med en sprängande huvudvärd, följaktligen väntade jag tills den försvunnit, kändes bättre så.



Vill även påpeka att den försvann tack vare ditt stöd gumzan <33345 All eloge till dig min fina vän!

2010-10-21 @ 15:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0