en hårig historia

Jag tror att jag har kommit på en ny sjukdom. Jag innehar hårschizofreni. En nostalgiker av rang. Ena sekunden älskar jag att vara korthårig och ser fett fram emot att få jämnlångt hår i min egen hårfärg, nu i sommar. Världens bästa dankfrilla som inte ens behöver styras upp - sparar mig många viktiga minuter var dag. Andra sekunden kollar jag på bilder med långt hår, med side-cut, med nyklippt kort, med salanderluggen, med hipster/bögfrillan, svart hår. Tänker vid alla kort, trots att de är olika varandra, att: "Åhhh så där vill jag ha igen, allt annat är fult :,(". Just exakt i detta nu vill jag både spara ut det långt samtidigt som jag vill snagga det igen (nu är det ju bara igelkott all over.)



VARFÖR ÄR DET SÅ SVÅRT?

Nu ska jag sova så jag orkar fortsätta med att slutföra passet imorgon. Happy timez. Ge mig piggelin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har ändå lite liknande (eller inte likt alls egentligen, men jag har också issues med håret). Jag har ju haft kort, som jag har nu, ända sen jag var typ 9 år så jag har ingen aning om hur jag skulle se ut i långt hår. Och jag skulle jättegärna vilja veta! Långt hår känns så mångsidigt - nu kan jag ju bara ha den frisyren som jag har. Men samtidigt orkar jag aldrig spara ut håret eftersom det är snyggt som det är nu och det blir asfult medan man väntar på att det ska växa (har testat, så jag vet). Där har du dagens i-landsproblem

2011-06-23 @ 15:09:48
URL: http://midnightspecial.blogg.se/
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

Det skulle vara fett intressant att se hur du såg ut i långt hår, agreed on that one! Samtidigt passar du ju fett bra i kort också, men jag förstår precis den där tvetydigheten.



Att utsparandeperioden skall vara dryg har man ju hört om, så förväntar mig några fula månader ;;;) Haha nej men du kan ju pröva att spara ut någon gång i livet, tycker absolut att du ska testa!



Långt hår är drygt men det är schnüggt as well. Och varför är i-landsproblemen de allra jobbigaste problemen???

2011-06-23 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0