~all star festival~


Dagens bästa:
När R råkade slänga fransosens kommunist-tisha PÅ en Marxbok här hemma - observera att det var av en slump!!! Ödet???

Dagens sämsta: Den enfaldiga klantskallen jag mötte ute nyss. Skulle precis till att stiga ur bilen, men eftersom att jag mår dåligt så går allt lite segare än vanligt. Jag satt i passagerarsätet i en bil - med dörren vidöppen - precis i stånd till att stiga ur. Varpå jag hör en röst säga på ful skånska: "Ursäkta mig" typ en hundradels sek innan hen stänger igen bildörren på mina ben för att själv kunna passera förbi bilen!!! Alltså på riktigt, vad fan är felet med människor, har man så bråttom att man inte ens kan bemöda sig med att se sig för.

Men jag orkar inte vara irri. Har hämtat ut Openbiljetten nu, endagarsbiljetten var mycket snyggare än tvådagars. Orättvist :( Jag vill hellre ha en röd än en grön...

Älskar gammjazz (med betoning på gamm', hatar verkligen modern-pretto-impro-jazz á la Midyard, makes me SICK)

Fast det är jag ju redan, lullz.



Fick veta att LP-skivan jag senast köpt (den ovan) tydligen var askänd när den kom ut -63. Det var någon slags välgörenhetsprojekt á la FN och jag tyckte det var nice artister så jag körde i vind på måfå.

Min bästa LP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0