Det är DJÄRVT



Helgy är nice, här sitter jag i köket på morkullan och förtär frukost ackompanjerad till Rosita och Hanna härmandes kåta hankatter. Winston är en tönty :)

[Här blev det en 12 minuter paus för att Winston lade sin avföring i kökshörnet, mina frukostvänner rymde tack vare ~the smell~ och nu när allt är rengjort sitter jag här i min ensamhet och gråter *crycry*]

Lyssnar på Fever Ray och tänker glada tankar om SoHo. Skulle lätt vilja dra på någon underground-elektro-klubb i Berlin, vore verkligen ~~alla tiders~~. Mina viktigaste resmål innan året är slut =

1. Sthlm-PRIDE
2.  Ich bin ein berliner

Har kommit till insikt i att poker är sjukt kul; igår visade Hanniz sina pokerskills och det gick betydligt bättre än vad det någonsin gjort under mina försök till pokerspel under gymnasiet. Slutade på en tredjeplats i Texas Hold'Em av fyra, känner mig stolt ;););) Men det var faktiskt orutti av mig osv, jag spelade inte DJÄRVT som Rosita gjorde, *PokerHajeN*. Poker äger!!! *Hoppas att alla mina vänner läser detta och styr pokerkväll varje helg framöver*

Det är sjukt kul att ha Hanna på besök, äntliiigen. It's like the good ol' days, makes me happehhhh 2 be alive osv. Längtar bara tills det att jag kan se hennes fancy apartment i Stockholmet.

Fikatime tydligen, better be goin'

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kul att du har insett att poker är kuuul! Jag minns att jag försökte få er alla att inse det en gång hos Emma när vi spelade kort.

Haha men det slutade med att vi spelade Chicago (också fett kul) med en stört okoncentrerad Emma och Jessica!

2011-05-08 @ 23:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0