en riktigt drygzor lista

VEM


Vem är i rummet med dig? En sovande Ludvig och en WoWspelande Roz
Vem fick du senaste sms av? Hillevi
Vem tänker du på nu? Rosita
Vem pratade du senast i telefon med? Rozen
Vems hus var du senast i? Jag är i ett lägenhetshus just nu?
Vem önskar du var med dig nu? Jag är ganska nöjd som jag är jag!
Vem är din favoritsläkting? Har inte tillräckligt djupa relationer för att kunna lista dirr

 

VAR


Var är din mobiltelefon? På vardagsrumsbordet framför mig
Var handlar du mest? På vidriga "Coop Nära" vid Ö.Ersboda Centrum (garanterat Umeås minst välsorterade butik, die!!!) eller Obs (mer känt som "Coop Forum" bland nykomlingar)
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Vilka fördomar! Det är faktiskt en skjorta! Fick den gratis av Mollzan och Nils <345 Tack (L)
Var åkte du senast bil? När Annziebananzie skjutsade hem mig efter Sofiegurrls födelsedagsfirande. Det var en trevlig bilfärd! Fast vänta, vadå "var"? I Umeå, bright-ass

 

VAD


Vad åt du senast? Äter ostkrokar just nu *bor ju trots allt nära ostkroken*
Vad drack du senast? ~trocca forever in ma heart~~
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta cheapisar
Vad är den närmaste saken som är blå? Skjortan intill mitt bröst.
Vad har du på fötterna? Rödvinsfärgade sockar
Vad är din favorit färg? (dysse) Röd såklart!
Vilken film såg du senast? "Säg Att Du Älskar Mig", för första gången sedan högstadiets kamratstödjardag då jag fick se den på bio, graaaaatis~~
Vad hör du just nu? Datorernas eviga fläktsurrande, Rositas spelklickande på datormusen, ljudet av mitt eget knappande på tangentbordet. Allt datorrelaterat; what can I say - it's a technical world~~

 

HAR DU NÅGONSIN


Sovit i någon annans säng? Prrrrima skinka - Juppjupp!
Hånglat på en bio? Hmm, tror fan inte det, känns lite oartigt. Men kysst däremot!
Hånglat i skogen? Yez
Tyckt att din kusin är het? Niet, ej vad jag kan minnas
Sovit naken? Något man alltid borde göra egentligen, schént
Kört över hastighetengränsen? Jag har varken kört över eller under några gränser
Målat om ditt rum? Nej. De jävlarna håller dock på att tapetsera om vårt sovrum @ this moment, mot min vilja!
Dansat framför en spegel? Eftersom att jag är obotligt stel och tråkig gör jag dessvärre sällan utsvävningar såsom spondandansande etc.
Fått hicka? Fick senast igår, och det blir allt svårare och svårare att få det att sluta. Räds att bli med i "Guinness World Records" under rubriken: "Längsta hickan utan avbrott - 27 år" :,,,( *crycry*
Dumpat någon? Nej, och det är jag glad över.
Stulit pengar från en kompis? Det är väl isf bättre att stjäla ifrån en ovän? Eller en dryg jävel som förtjänar det!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja, det är inget jag rekommenderar. Kan sluta i ren dödsångest *är glad att jag lever idag*
Varit i slagsmål? Jag tror inte på våld.
Smugit ur ditt hus? Nej, mina föräldrar var för ostränga för att den riktiga tonårsrevolten ens skulle behövas. Men jag "revolterade" väl på annat vis kanhända

 

Haft känslor för någon som inte känt desamma? Har kommit till insikt nyligen i att jag är en jävla crush-gurrrl; har sjukt lätt för att bli småkär i folk. Så svaret på frågan är självfallet ja. Oh så många hemska gånger.
Hånglat med en främling? Hahaha har jag varit tonåring eller
Älskar eller saknar någon nu? Äääääääääälskar så jävlaJÄVLA mycket min vackraste Rositas de maíz <3 Och jag saknar många vänner som inte bor ikring mig..



Kommentarer
Postat av: molly

hahahahhaa trodde verkligen du skrev på "har du någonsin stulit pengar från en vän?" ba: "det är väl bättre än att stjäla ifrån en ovän?"



jag be heh..

2011-11-28 @ 12:46:34
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/
Postat av: /Fillzor

hahhahahah ds isf! men du vet molly - från dig har jag säkert stulit minst 7000, en hunka då och då märks ju int'..

2011-11-28 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0