at last



Taggar uni imorgon



Kommentarer
Postat av: linnea mattfolk

hej vännen!

har du lust att ses någon dag?

jag är ledsen att jag inte dök upp på inflttningsfesten men det har varit lite mycket på senaste. men jag kommer gärna förbi och kikar förbi hos dig någon dag!

saknar dig ! kramkram!

2011-09-05 @ 21:04:05
Postat av: Fillzor

Hej gumman!

Självklart vill jag ses, anytime! Jag förstod att det var något annat som kom i vägen och jag är inte direkt den bittra personlighetstypen, så det är helt fine nu (:



Du är alltid välkommen och jag hoppas att vi ses snart! Jag saknar dig också vännen, synd att det blir sällan mellan gångerna. Men jag ser fram emot nästa gång!

Kramar

2011-09-12 @ 09:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0