herråp



Ibland blir man sugen på presley väl hemkommen från studentklubbarrr. Hade en awesome kväll på NH och Sociologi är kanske något för mig. Har blivit feministarg PÅ RIKTIGT två ggr ikväll vilket jag absolut måste skriva om imorgon för mina aggressioner vet inga gränser. Fast kanske skriver på den andra bloggen (vår gemensamma femi.blogg), får se. Isf länkar jag.

ps Extra kul att asmånga bilder var sjukt osmickrande och pixliga i videon ovan ba åh vilken hedrande fan-video ni gjorde NOT ds

pps. nu blire sömny ds

ppps gillar att jag lägger mig tidigare när jag vart på krogen än vad jag gör när jag är hemma en hel kväll *börjar bli gammal orkar int me ungdomslive så myche*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0