schént i maggen

Har skrattat ~~hjärtligt och äkta och högt~~ flera gånger idag. Alltså sådana skratt som är tvingade att komma ut och man bara måste göra det högt därtill. Det betyder att jag är lycklig

Skratten kan Tinika till stor del ta på sig, den lilla lustigkurren! : "Det är som pest eller kolera - fast bra". Hon är nästa Liv Strömqvist osv. Hahahhhahahah förresten Tiniewinie vad tycks: "Öj, skulle du vilja ha betalt för att producera massa av det här?" ba nej JAG VILL INTE HA BETALT AV DIG FÖFAN. Skamligt förslag! :C

Jag älskar att skratta. Man mår som bra i magen. Bättre än alla droger i världen?!?!!!

På tal om droger läste jag på en av mina favoritbloggar
[ http://detention.blogg.se/ ] att företaget Apple är MER värt än ALLA ILLEGALA DROGER I VÄRLDEN. Wooooooot, how is that true?????????????????????????????????????????????? Det är fan det sjukaste







Kommentarer
Postat av: Tinika

Att nästan vara Liv är kanske det bästa man kan höra??!! Vi har för kul, helt enkelt!

2011-09-28 @ 19:37:18
Postat av: Filliezzz

Så sant ändå! Så njut i berömmelsens glans, osv. Vi har för kul och det är för bra!

2011-09-29 @ 12:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0