Det formella beskedet..

...att man har avklarat halva sin kandidat (90 hp)! Fick även VG i idéhistoria, mitt första akademiska VG på en hel kurs, lite kul. Fast betygshets bör man i mesta mål försöka att undvika.

Har för övrigt undvikit bloggy lite, men har haft så jävla lite fritid på sista tin så vad fan ska man skriva om egentligen: "idag har jag pluggat. idag har jag jobbat. idag har jag tvättat. idag har jag ätit. och klappat winston". Ej kul, va. Skippar detta tills mitt liv blir mer fabulöst, någon gång


Och konsumera inte ihjäl er imorgon, tänk på att varje fjantig alla <3-dagpryl dels:

1. säkerligen har producerats oetiskt (ur flera aspekter)
2. att mervärdet INTE tillfaller den stackare som sytt den där fula björnen

Medan kramar är varma, nussiga, psykiskt och själsligt välgörande, och gratis!

Vi hörs när vi råkas,
osv

Kommentarer
Postat av: molly

bra grattis gumman <3 vi ses på lördag!!

2012-02-17 @ 07:44:15
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0