händerna som skrumpnade

Energydryck är min ädlaste vän, noblaste riddare
när det kommer till TT (TentaTider)

Kom även på mig själv med att bli glad över att slippa dra upp det fittdryga leget när jag införskaffade dessa läckra, hjärnstimulerande förnödenheter. Ba hurray, jag ser inte ut som 15 längre. Eller har det blivit 18-årsgräns t.o.m? Hur som helst, jag ser inte ut som 18 heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Detta är mycket viktigt att poängtera!!!!




Mmmmm, börjar få sådär härligt ont i halspulsådrorna nu, dags att koka kaffe (natten är ung, kvällen är ljuv, livet långt borta, innan detta är bortgjort)


Vi ses i helgy

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är 18-års gräns på energidrycker här på Ica Berghem, fast det visste ju inte jag så när kassörskan frågade om leg var jag tvungen att fråga "är det 15-års gräns?" David skrattade men jag blev lite ledsen :( Hon sa iaf att; ne det är 18, jag tycker inte att du ser ut som 15. Det gjorde mig lite glad.



Det är dom små stunderna som gör saker roliga i livet :) Kul att träffa dig i måndags btw! Vi borde träffas igen fast under en längre tid än 5 min ;D

2012-01-19 @ 01:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0