gokväll

Chillar med The Clash, det var riktigt längesedan sist. King! Känner mig så jävla gammal ikväll, minst hundra år. Samtidigt som jag känner mig som typ 12, fast utan de privegier som 100-årslevernet eller 12-årslivet innebär. Fan. Det kan vara bra ur vissa perspektiv men jag längtar tills jag känner mig som det jag faktiskt är: en ungspoling. Då man är fri från arbetsbördor och kan dansa nätterna igenom, chilla på kaféer i timtal i en annan stad, se andra miljöer, träffa fina människor, både nya och onya. Men gud vad kul! Kom på en sak!! När man är nyinflyttad kan man ha inflyttningsfest!!!


Välkommen till mina 31½ kvm va, (tre och en halv gånger så stort som släpet jag hyrt inför flytten, toky) (betyder det att man kan bo på samma yta som ett stort släp?) (för när det handlar om så småskaliga mått är ju något som är "tre gånger så stort" i själva verket inte så satans mycket större). Ta med öl och ett glatt humör~~
 

Måste köpa datorhögtalare som tål FEKKE~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0