globetrottern i mig har vaknat

Detta är absolut min bästa Justicelåt utan vidare tvekan:
http://open.spotify.com/track/5GXWGG40w5EGS2xeVUeaeM



Mer än så behöva vi ej tala om den saken. Jag vill mer bara häva ur mig min alltjämt expanderande upplevelsesuktan. Med andra ord: Vill bort. Vill resa.

Så jag och rosen funderar på att bege oss någonstans i höst. På sommaren vet man aldrig när eller ens OM man blir ledig något, har vi otur jobbar vi t.ex olika perioder och då är det rätt kört med att åka någonstans då.

Eftersom jag är en Europafantast utan dess like, men också är rädd för att flyga för långt (hatar själva det fysiska resandet i begreppet "att resa") så dras jag åt lite olika huvudstäder i våran del av världen. Bl.a:




Prag (Lär ju vara en av Europas vackraste städer!)


Paris (Endast för att klappa på Notre Dames statyer och dricka billigt skitvin till frulle)


Moskva (Om man vågar, de dräper väl homosar som jag, där, antar jag. Men bortsett från det är det säkert mys.)


Reykjavik (!!! Det var hundförbud i staden under 70-talet. Behöver ej säga mer.)


och Dublin, såklart. Så man får bli arg för att man inte fattar vad någon säger.

Längtar!!!! Men måste bestämma vilken stad som bör taggas mest. Voine voine vad svårt va

Kommentarer
Postat av: Linn

Om ni bestämmer er för Dublin så give me a shout, jag hänger kvar här fram till slutet av Juli i alla fall. Och även om jag skulle ha dragit kan jag kanske tipsa om värda grejzzz och placezzz

2012-03-21 @ 22:31:58
URL: http://labecula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0