snart

Allt är helt fantastiskt
 
 
Jag har förvisso tappat fäste om bloggkonceptet totalt,
läser inga,
skriver inget
 
 
Men likväl: jag är så himla lycklig i mig själv nu
 
Har umgåtts med världens bästa syster hela dagen. Vi är så kloka ihop. Hur kunde vi bli så kloka! Måste vara för att våra föräldrar är så pass kloka. Vilken ynnest, va.
 
 
Jag ingen traditionalist i den bemärkelsen, och förkastar snarare icke-hedniska högtider av alla de slag. Även hedniska också för all del - om de har en kapitalistisk underton. Men påsken, den älskar jag. Jag har alltid älskat den. Det är färger, det är smältande snö, det är sol, det är gorra, det är must, det är vår nalkandes, det är snart cykelväder, alla är glada.
 
Nu är det jag och musten och Murakami, va
 
Tjing~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0