Tisdag 4/8-2008

I read the news today oh, boy
About a lucky man who made the grade
And though the news was rather sad
Well, I just had to laugh
I saw the photograph
He blew his mind out in a car
He didn't notice that the lights had changed
A crowd of people stood and stared
They'd seen his face before
Nobody was really sure if he was from the house of lords


Men hej, är du här! Gud så trevligt. Idag har jag gjort bokomslag och jag fick fan damp, fatta hur svårt det var. Det är millimetersprecision som gäller och det är fan i mig inte min grej. Assvårt att skära rätt och rakt i den cphårda skitkartongen och jag är fortfarande röd under högra pekfingrets fäste pga att jag höll skärgrejen där och tryckte hårt. Jag blev på riktigt dåligt och stressadne humör, men så fort jag åt mitt fika på pausen blev jag nöjd igen (tröstfika?), trots att kaffet sedan länge var slut. Men jag hade iaf en go macka och två mandariner och saftigt höstäpple till godo. Men nu är fan måttet rågat; högtalarna till datorn funkar inte och när jag precis lyckats rädda situationen med min mp3 så dog den! Nu blir jag skitsur (fast ändå inte för jag blir ju aldrig sur!) så jag drar snart... bara som en förvarning.

DH var iaf fint idag, men jag blev typ ledsen för det var synd om så många. Annars ett bra avsnitt. Imorrn skulle jag egentligen haft omprov i matte B men jag ska inte göra det, har verkligen inte förberett mig något (den dagen jag pluggar på ett lov kommer du aldrig att skåda) och frågan är om jag orkar göra om det överhuvudtaget? Man behöver tydligen inte ha G i det provet för att få G i kursen, så det låter inte så meningsfullt att göra om det.

Och snaaaart vet vi vem som blir USAs nya president, och det är jävligt spännande. Många tror ju att Obama kommer vinna men man ska inte ta ut segern i förskott, jag tror att det kommer bli väldigt jämnt, och även om McCain har sämre chanser så vet man aldrig vad som kan hända. Hoppas bara att det blir den som är bäst för USA och för världen, och inte fel person... Funderar på att se lite av Filip & Fredriks valvaka (dom äger ju) men är nog inte så taggad att man ser hela (23.20-06.30). Men en del kan vara kul!

Who's it gonna be?

Jaja, nu ska jag dra, ska duscha och börja baka lite inför min födelsedag och eventuellt öppna engelskaboken liiite åtminstone. Och framförallt få sömn som jag har lovat mina kamrater att jag ska införskaffa mer av i mitt liv. But first, I must have a nice cup of the new sweet rooibos-tea that I bought yesterday, wich has an excellent touch of peaches and passionfruit, splendid!

She's leaving home after living alone for so many years. She's leaving home bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

det börjar inte bra med ditt löfte att sova mycket när du planerar att gå och duscha, baka till din jävla födelsedag och öppna engelskaboken klockan 23.06 på kvällen. då skulle du redan ha somnat för en jävla timme sen om jag fått bestämma.

2008-11-05 @ 22:19:53
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0