Tor 25/9-2008

"Life is just what happens to you while your busy making other plans"


Ovan ett citat som John Lennon sjöng en gång i tiden. Klokt!
Idag såg jag Top Model (as usual...) och det även hos Hillevi. Men ack vilken besvikelse; Lauren åkte ut!!! Jag kan inte fatta det!!! Hon var lätt den bästa av alla, och hennes bilder blev alltid jättebra, så jag blev väldigt irriterad. Men jag misstänkte att hon hade stor risk att åka ur, eftersom hennes italienska reklamfilm inte gick nåt vidare och detta pga att hon har dåligt självförtroende/inte vågar bjuda på sig själv. Det är så orättvist, dom såg inte vilka framsteg hon gjorde för att vara henne! Dom tog ingen hänsyn till hennes person. Tyra kan gå nånstans, alla andra också... Från och med nu ska jag bojkotta alla kommande Top Model säsonger och jag skiter i att följa resten av den här säsongen för jag bryr mig fan inte om vem av dom andra idioterna som vinner (Fast Anya förtjänar att vinna, för hon är duktig) och det lär säkert bli cpDominique dessutom. Fuck Top Model!!

Nu kommer bilder för att hedra Lauren. Låt henne kämpa så hon blir modell en dag (hon vill ju det så)!


äckligt med kött men bilden är ganska häftig ändå. (Skulle totalvägra att göra en sån bild själv dock)


Lauren längst fram, äger alla på bilden så jävla hårt. :(

TOP MODEL KAN TA SIG

Nu ska jag sova ända till 08.00, yeah! Bortsett från detta en bra dag, med bild o form hela dagen. Nice :)

Heeej dååå

Kommentarer
Postat av: Jenny

För att vara nån som hatar top model så mycket så gillar du ändå många i serien och skriver värsta mycket om det ;)

2008-09-27 @ 16:45:57
Postat av: Mickisss

Älskar det citatet! Hade den på min apizzz sida en gång i tiden höhö

2008-09-27 @ 17:02:49
URL: http://projectf.blogg.se/
Postat av: Jenny

Btw, har tagit bort min gamla blogg. Men du är välkommen att besöka min, emmas, linas och kajsas blogg :) Jag skriver där så ofta jag kan och det skulle va roligt om du kollade då och då :)

2008-09-27 @ 19:42:42
URL: http://trippinawayagain.blogspot.com
Postat av: Monka

Men det var inte så oväntat att hon åkte ut till slut. Hon hade ju ändå för många svagheter som modell. Jag gillade henne som person och hon tog grymnma bilder!! Men hon kunde inte alls gå som en modell och hon var alldeles för blyg! :P



Heja Anya!

2008-09-28 @ 13:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0