majblommor och allt!

Trevlig dag idag som fått 10 av 10 toasters om det inte vore för dryga Billtypen (”konstnär” som ska hålla i våra kommande bildlektioner för att lära oss konsten att teckna typ). Jag förstår fortfarande itne vad hans problem var, men hur det än var så har han seriösa issues alltså. Arrogant  på något sätt samt jävligt dryg. Jag hatar sådana människor

 

Skulle gärna ge exempel på hans dryghet men hela den 2 h långa lektionen (t.o.m rasten i kaffan!) genomsyrades konstant av hans cppersonlighet så det går ej att välja tilfälle…

 

"Give peace a chance brother" som John Lennon skulle uttryckt det. Tagga juuuni!

 

Dagens plus:

 

  • God mat i skolan (veg. dvs)
  • Nice väder trots lite kyla
  • Alla trevliga människor (klassisar bl a :) )
  • Lova köpte fina majblommor av nuvarande ö-malmelever, vårkänslor!
  • Ska beställa Peace&Lovebiljetter typ snarrrrt? (efter jag skrivit detta) TAGGAAA

 

Dagens minus:


  • Den asdryga lektionen med Bill, som irritationsobjekt nr 1 för övrigt är kär i…
  • Hannis var sjuk :(
  • Att bredbanstelefoni suger = Mitt och Eijas planerade 5 h samtal förkortades drastiskt till 12 min. Hon hörde ca 50 % av samtalet….
Ok det ironiska är att jag lovat mig själv att inte blogga idag... jag kunde helt inte låta bli dryg som jag är... I should stop really!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0