fuck that shit

I'm a crusader
I'm the darkest lady
I'm the taste on your tongue

I'm Darth Vader
I know what I'm made of
Cause I was warmed by the sun
The sun


Jag bytte nyss piercing. Jag vill köpa nya piercingar. Jag vill göra en ny piercing. Jag vill tatuera mig. Jag vill äta något. Men jag vet inte vad. Jag vill festa. Men jag vet inte var. Eller kanske förresten. Jag vill konsumera CDskivor och LP's. Jag vill vara arg på något och skriva ett debattinlägg om det. Jag vill att snön ska komma så man slipper deppväder + halka som man dör av. Jag vill åka buss gratis. Jag vill se The Knife live. Men mest av allt vill jag SLIPPA VÄRLDENS ONÖDIGASTE KURS NUKO OCH ALL ANNAN JÄVLA SKOLSKIT


En hemsk människa

Glömde jag säga att jag har ca 10 arbeten/redovisningar/inlämningar tills jullovet börjar, om 10 dagar?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vill du veta hur många jag har gumman??? NOLL <3

2009-12-06 @ 23:10:47
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Monka

Jag har också NOLL :D

2009-12-07 @ 01:23:00
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Elin E

Jag fotade mer förut, men jag har börjat ta igen det lite nu. Ska skaffa en riktig blixt så att jag kan utveckla mig mer på det området samt att ljuset räcker längre än med med den inbyggda.



Annars använder jag mig så mycket som möjligt av det naturliga ljuset - ljus utifrån med motivet människor.

2009-12-07 @ 09:24:24
URL: http://ingobingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0