oh coffee, sweet coffee. how much don't I like you being in ma veins

Ibland, när natten infunnit sig, blir man temporärt en nörd, och wikipediar om allt. Systemet är att man söker på något specifikt, sen under läsandets gång blir det: "ny flik, ny flik, ny flik" x 5 000. Till sist har man suttit i 2½ timme, och berört ämnen som Greensleeves upphovsman, svenska uppfinnare, Erik XIV's krona, Stockholms Slott och Helen Mirren.  Började med Elisabeth I och slutade vid Persona Ingrata.

Jag känner hjärnan expanderas av all kunskap!!! Och jag hatar besserweisserfolk som antyder att wikidiki suger. Totalt osanning; den enda dealen med sidan är att man ska veta hur man tänker källkritiskt. Är det något man lär sig under gymnasiet så är det fan källkritiskt tänkande.

Härmed hyllar jag wikipedia!

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde, och städa som om det inte fanns någon morgondag. Nej, fan  vilket idiotiskt egenkomponerat uttryck; fanns det inte någon morgondag skulle man förmodligen inte spendera sin sista dag med något så fatalt som städning..... L0000L

Alla har sagt det förrut, så därför säger jag säger det igen; felsms.com!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

hatar härmed dig för att du skrev Ända och inte Enda

2009-12-22 @ 00:08:58
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

PIIIINSAMT filippa!!! big mistake, will never do it again you know. ibland orkar jag inte läsa igenom så jävla noga och är man trött så kan vem som helst göra fel. det kallas mänskligt, tror jag visst



hoppas du har ett trevligt lov

2009-12-22 @ 00:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0