Torsdag 19/2-2009

I must go on standing
You can't break that which isn't yours
I, oh, must go on standing
I'm not my own, it's not my choice


Февраль. Достать чернил и плакать!
Писать о феврале навзрыд,
Пока грохочущая слякоть
Весною чёрною горит.

Regina Spektor e chill, nice, värd. Och ryska är vackert. Underbart är det att sluta 11-12, man hinner göra så jävla mycket! Jag blir så lycklig. Efter skolan gled jag runt på stan först med Tinika, Elin och Linn.K. Vi gick på lite blandade affärer men även Lektbiten (Linns brorsdotter fyller år snart) och det var mys att gå in där, för det var så längesen sist! Blev förälskad i ett jättelitet, assött pandagosedjur, och fan vad jag ville ha den!!!! Den såg så ledsen ut och den ville verkligen att jag skulle ta hand om den. Min plånbok sa dock "Dina pengar ska gå till skor, inte pandor för 129 kr." Då blev jag besviken.

Senare drog Linn, och Hanna mötte upp oss. Vi tänkte fynda på Flotts 80% rea, men det fanns bara anorexiastorlekar kvar så vi fick skrota den idén. Blev iaf fika på NK (är det ovanligt?) men för en gångs skull bjöd inte Hanna oss, jag gillar inte det dåliga samvetet som det bjuder på. Jag införskaffade dessutom de asnygga converseskorna på Nilson's som jag suktat efter i 3 veckors tid. Det satt jävligt fint!!!!

Chill, nice, värt!!!

Har iaf haft en chill dag, och kul även när jag höll på att säga: "Det kanske är osynligt så att säga" om en text som försvunnit på ett arbetspapper på fotolektionen. Det roliga är att jag inte använder uttrycket 'så att säga', men vår lärare hjärntvättar oss asmycket med det uttrycket till den grad att jag håller på att använda det, till honom dessutom.

Upptäckte även att DKNY släppt en ny apple parfym, heter någonting med blossom. Det doftade riktigt gott faktiskt, fast Delicious Night är fortfarande godast (eftersom jag har den). Den nya kommer dock på stark andraplats, blev lite taggad på den. Nej, nej, nu ska jag "föna" (svenskans fulaste ord) mitt hår och bege mig mot Ålidhem. Blir middag och film (Blow med Johnny Glad) hos A&V. Ses

P.S Jenny, ser gärna Sweeney igen när som helst, så slopa inte din idé! Det lät mys :) D.S

"Hörde jag en svordom?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

men är det verkligen fulare än ditt andra hatord? (som jag inte kommer på nu)). NU SKA JAG TA OCH FÄRGA HÅRET: AAARGH!

2009-02-19 @ 16:10:33
Postat av: J

Hahaha, sweeney todd it is! ;D Skorna var assnygga, lätt värt köp.



/Who can J be?

2009-02-19 @ 17:11:46
Postat av: Hanna

fula ord: .. smörj...hund..fett...klet...slem... slurp



Ja, det finns så många fula ord här i världen.:P

2009-02-19 @ 17:32:25
Postat av: tinika

whatta, kostade pandajäveln 129 kronor!?

2009-02-19 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0