there will be some norum soon i promise

"varför måste vi bo i fucking jävla kuk åmål??!!!!"

kanske världens roligaste drama, ojoj var på tiden att vi såg den igår. emma, monica och moi chillade vid kajen. hängde på hemköp lite för länge när emma hamnade i beslutsamhetsångestens fördärv (jag menar det finns faktiskt JÄVLIGT många ben&jerrys att välja på!!) och när vi kom ut,stod ölköparen monka och väntade utanför le boutique och chillade.

i väntan på oss och emma, så hade hon fått en ytterst speciell kommentar från en förbipasserande kärring:

kärring: "Haha!" (rått,elakt och hånande skratt)
monka: "va?"
kärring: "du ser ut som en gatuflicka när du står sådär. det ser ut som om du säljer dig!"
monka: "ursäkta vad menar du, får man inte stå och vänta utanför en vanlig matbutik eller? jag väntar här!"
kärring: "men det ser ut som om du säljer dig! Haha!"

sen gick hon. vilken jävla kärring, det var helt omotiverat också, monica hade dessutom vanliga jävla kläder på sig och inget horigt. Hahaha det finns ALLTFÖR många störda människor, ett som är säkert.

hur som helst, väl nere vid kajen blev vi homies med kaj-anders och andre. de var nyktra, vi med. de var äldre och vi förväntade oss nada fortsatt kommunikation i livet när vi begav oss hem mot film och dom mot TC. men nog hade kaj-anders, en stalker med stort jävla S luskat fram emmas nummer!!!!

hans förklaring till varför han är tyst och asocial IRL men luskar ut folks nr i efterhand:
"Jag är feg från början bara:) haha rätt så ny i stan så du är första gången:) hehe"

get a life! han tyckte dock att emma var cool, kul kul, samtidigt som det var c-r-e-e-p-y as hell.

fucking åmåls hårdaste ord, sagda av agnes: "Jag vill inte vara kompis med en cpskadad idiot som lyssnar på back street boys eller arvingarna!"

dom orden sved nog. sved

men man skrattar åt filmen så vad gör det?

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Alltså seriöst, jag var så IN I HELVETE rädd att han skulle vänta på mig i mitt rum eller nåt när jag kom hem :( :( :( Kaj-Anders = inte pojkvänsmaterial

2009-07-03 @ 16:04:25
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Monica

Haha, kaj-anders. Lol! Plus härliga skratt till fucking åmål. Fint. ^^

2009-07-04 @ 01:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0