apache

Finally har jag sett Sicko efter att inte ha kunnat deltaga så mycket i den konversationen i ca. 2 års tid. Men nu har jag mer kött på benen so lets discuss until our brains turns into mashed substance!!! En annan gång kanske.... Hur som helst; har alltid varit negativt inställd till det "lyckade" landet  bortom atlanten, men trots det så kikade jag på filmen med kritiskt öga som Linnéa tipsade mig om. Jag kan dock fortsätta säga att jag hatar allt USA är och det de står för.

Har haft en trevligt kväll med mina bros, jäääävligt sen middag dock (kl. nio) men det var sjukt gott så det var worth waiting for om man säger så. Jag och Vilhelm = good teamwork när det gäller food.
Imorrn blir det nog ganska hektiskt för det är rätt mycket jag ska hinna med, har t.e.x inte packat något alls över huvud taget (bör jag känna stress?), sen ska jag städa, fara till å-hem, fara till stan och göra ärenden, kanske hinna träffa hillevi, fara till sofiehem och träffa allihopen (speciellt elin eftersom hon tyvärr ej joinar till Borlänge :( ) och även hinna träffa pappa lite, eftersom han vart bortrest de senaste dagarna

Men det ska nog gå bra, för försöka att inte sova till halv fyra bara, som jag gjorde härom dagen  (det är sant, men sen lägger jag mig JÄVLIGT sent ibland också :))))) )

Jag kan även passa på att säga till den oändliga mängden läsare jag har, att det inte är nödvändigt att besöka denna blogg kommande vecka bortsett från imorrn, för jag kommer ha SÅ MYCKET ROLIGARE saker för mig än att spendera tid vid en äcklig dator. NICE?!!!!  ¡Eh si si si, eso es!

hej då

Kommentarer
Postat av: J

Du kommer verkligen ha mycket roligt i veckan,måste nästan prova att ringa dig och höra exakt huur roligt du har det ;)

2009-06-22 @ 14:59:03
URL: http://Jennieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0