Jag hatar köksskåpsluckor



Blev jag medelålders (och därmed virrig/tankspridd) på en sek. eller varför slår jag huvudet i kökskåpet? Fan vad ont det gör....! Jaja, ikväll har jag gjort det. Det oförlåtbara. jag har kollat på tv. Och det sög! Jag ångrar mig inte, men jag kommer inte göra om det. Alla bortskämda äckelungar på Sweet Sixteen kan jag faktiskt vara utan. Dock är det DH imorrn, vilket inte bör missas speciellt med tanke på att jag hängde med dåligt i förra avsnittet.

Varför ska det vara så svårt? Försöker skriva ett arbete, det kunde gått bättre. Försökte spela piano, inte min dag. Nu vill jag ha lust till att baka, så att jag gör det och därefter kan ånjuta det mina händer har skapat (med hjälp av ingredienser och ugn). Men det får nog bli en annan dag.

Mitt huvud känns som stoppat med bomull, är lite yr samt illamående. Den där bulan på min panna smider onda planer tror jag bestämt. Jävla köksskåpsdörr, varför ska du finnas?

Tänker även påminna Hanna om att uppdatera sin bloggjävel!!! (Jag tar ut mina aggressioner idag, för imorrn ska vi ha snälla dagen = inga elaka kommentarer till varann på hela dagen. Det kommer bli tufft)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0