onsdag 24/3-09

Lol, nu har jag fallit för grupptrycket och skaffat Facebook. Nu återstår att se om det är så ovärt som jag misstänkte! Men men, man måste ju följa med tidens tand eller vad det heter I guess. Sitter här och förbereder mig mentalt inför föreläsningen imorrn, gissar på att de blir väldigt gripande/rörande/intressant. Är glad över att få tillfället att se den, hur som helst. Är bloggandet en vana som man fastnar i och också lätt kan släppa, eller varför blev jag sjukt otaggad på att skriva nu när jag inte skrivit på en dag (en dag är extremt jättelite, men jag är ju dryg så jag brukar i vanliga fall uppdatera varje dag)? Maybe it's time to stop, I don't know?!

Och det stör mig att temat "beröring" är så enkelt samtidigt som det är assvårt (för motiv på en tavla alltså). Men jag tror jag har fått lite nya idéer, positive eftersom den förra sög. Juste! ÅHHHH vad jag vill ha en ny stereo samt mp3, jag lider. Det är inte synd om mig, för matrealism skall man förakta, men jag lider ändå. Nej, nu ska jag läsa allt gott som finns på bloglovin för min del nu, det är kanske 1000 ggr roligare att läsa andras bloggar än att skriva själv nämligen.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

facebook är bland det värdaste, lovar :--B

NEJ SLUTA INTE BLOGGA!!!

2009-03-24 @ 20:50:31
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: mikaela the crank

vet du hur ledsen jag är! jag är jätte sjuk och febrig och jag kan inte komma imorgon.. åh jag vill dö

2009-03-24 @ 21:09:33
URL: http://miickans.blogg.se/
Postat av: Anonym

men facebook, lol, tööönt:)

2009-03-25 @ 18:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0