majmajmaj finally!!

Sköna Maj är kommen osv, känns helt ok! Det var trevligt igår med mysgrill vid älven och chill med först Emma, Elin, Hanna, Lova och Jessica, innan alla utom Hannis och jag begav sig mot Campus. Sen kom Louise till stan och vi chillade. Nice väder, smärre fågelkrig, idioter ute vandrandes och de hade inte bara förtärt alkohol kan jag säga, there was more.... aggresivt.

Men vi gick ifrån de iaf som tur var. Skulle ha blivit spelning med antingen Invectives eller Mad Kiwi Dog men de avvaktade eftersom de var riktigt lite folk i SFparken. Synd, hade gärna sett Amandus spela eftersom jag adlrig sett de banden tidigare. Men he köm väl fler tåg gissa ja på!

 Hamnade tillslut på västerslätt där alla var taggade på GuitarHero The Band och jag och Hanna åt upp resterna av väääärldens godaste jordgubbspaj, men även en halv salladsskål (vi fick äta av det, tror jag). Alltså ni fattar inte hur den pajens aromer dansade på mina smaklökar!!!!! Vi undrade även varför vi fick sådana munchies för det får man ju bara när man röker hasch? Vi har inte rökt hasch. Man ska inte röka hasch.

Trots att jag ogillar vår tids religioner starkt, och därmed borde hylla alla hedniska tradtitioner, så kan jag säga att jag aldrig i hela mitt liv någonsin gillat Valborg, en överskattad tradion. Brukar allt som oftast och således också igår ha roligt, men det är liksom inte någon kväll bättre än alla andra. Blev inte ens någon eld igår, well I think I can live with that.

Nu ska jag fixa litegrann innan jag beger mig mot stadens vimmel för att träffa Elin och Hanna för att därefter vandra till Hedlunda; ty ännu en grillmiddag vankas. Jag hatar kött och vet ej vad jag ska äta..... måste komma på nåt bra

hejhejhejeehehjehehjhejhe

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

du är så jävla konstig. först ska du snaaart bli vegetarian, igår sa du att du tycker att grillat kött är asgott och nu hatar du kött?? BESTÄM DIG FÖR FAN!!!

2009-05-01 @ 17:46:41
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: / Filippa

grillat är gott men jag vill inte bli vegetarian för att kött är äckligt, för det är det inte. dock blir jag äcklad av kött ganska ofta och vill helst undvika att äta det.



tänker bli vegetarian av etiska skäl och pga miljötankar

Anledningen till att jag inte blivit det är pga att jag bor hemma och pappa lagar kött, samt att jag inte känt mig redo för det. När jag flyttar hemifrån är jag dock säker på att jag kommer bli till 100%

2009-05-02 @ 01:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0