yeah verde verde VERDE


Ännu en skolvecka, och varje dag som går leder mot vårt älskade sommarlov! Feels kind of great, indeed it does. Idag, efter diskussion med Emma och Hanna så blev jag ännu mer taggad på det här med att bli vegetarian. Jag har funderat på själva grejen i mer än ett år (äter vegetarisk kost i skolan pga det) och den närmaste tiden har jag tänkt på det sjukt mycket. Det är precis som med piercingen; veckan innan jag frågade pappa om jag fick göra den, så tänkte jag hela dagarna på hur nice det vore. Det är som att grejen är så pass viktig att det genomsyrar hela ens existens.

Hur som helst så gör jag inget förhastat men jag börjar med en vegetarisk månad med start idag. Eller egentligen har jag inte ätit kött sedan i lördags men officiellt sett så är det idag som jag går mot nya, gröna tider på två sätt. Åh det kommer äga att äta god, nyttig, fräsch, nice mat, jag taggar faktiskt!

Efter skolan var jag på stan med Hanna och chillade, och för att göra en kort historia ännu kortare så förhöll det sig som så att Emma fick en gigantisk gosedjurstiger (?) av klasskamraten Sara, de satt på Frasses för att invänta Emmas behövliga skjuts hem, för att kunna få med Tigern. (Den var huge, inget man moppar med direkt...!) Hur som helst, vi joinade på Frasses där jag inte varit på mer än ett år, och fyfan vad äckligt det var där inne... sjukt skabbigt och äckligt. Jag förstår varför alla fjortisar hänger där, det passar sig ganska bra egentligen...

Istället för äcklig pommes åt vi asgóóó vegetarisk rullpizza á la Rådhuskiosken - The One And Only och man känner sig jävligt Umeansk när man gör sådant. Rullpizza på rådhustorget eller apiz. Så äre

Nu ska jag måla mina naglar i nytt naggellack, ändå ägigt och kul! Tjing tjing

PS taggar 16:e WÖÖÖÖ DS

PPS När psykologin suger som alltid så omeglar man med turkishmen som inte vet vad en turkey är DDS

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT



gud vad du kommer ångra dig när jag sitter där i sommar med en nygrillad fläskfilé i käften och du sitter där med dina kidneybönor, mohahahha see ya

2009-05-04 @ 22:14:36
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

åååhhhh rullpizza!!! dreglar

2009-05-04 @ 22:40:36
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: mollsan

ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT



gud vad du kommer ångra dig när jag sitter där i sommar med en nygrillad fläskfilé i käften och du sitter där med dina kidneybönor, mohahahha see ya

2009-05-05 @ 11:16:56
URL: http://blondinmolly.blogspot.com
Postat av: Emma The Queen

ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT ÄLSKA KÖTT



gud vad du kommer ångra dig när jag sitter där i sommar med en nygrillad fläskfilé i käften och du sitter där med dina kidneybönor, mohahahha see ya



2009-05-05 @ 23:19:41
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Öbbe

Jag och Filippa mot världen! PEACE

2009-05-05 @ 23:50:55
Postat av: ELIN

Öbbe

Jag och Filippa mot världen! PEACE



hahhaa, åsså peace på de! n00b

2009-05-06 @ 14:01:50
URL: http://magganocarro
Postat av: Linnéa

Hahah måste joina Elin och säga att Öbbe var en n00b där

2009-05-06 @ 22:07:02
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

jag håller faktiskt också med elin.. lova gillar att avsluta med peace när det är helt orelevant

2009-05-07 @ 00:19:27
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

tagga PEACE and love!!!!!!!!! PEACEPEACEPEACEPEACEPEACE

2009-05-08 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0