Diverso tempore, diversa fata

Ofta de har bytt modell till gina tricotreklamen??? Den förra tjejen har typ just blivit snuvad på världens bästa kontrakt??? (att som ensam modell verka för en hel kedja i ALL reklam med nya bilder varje vecka = mucho dineros osv)

Fast egentligen bryr jag mig ju inte ett  skit eftersom jag hatar tv, reklam, och framförallt reklam på tv

Note to self: trots i egenskap av ickematerialist så måste jag drista mig själv till att införskaffa en ny börs, eller som man säger i södra Sverige: Plånbok (så jävla gay). Det håller inte att ha en typ 10 cm tjockis pga alla kort och skit. Must... find... new..... one

Måste dra till Piteå snart. Riktigt snart. (På bilden sjutton år och oförstörd)

Bye then!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"note to self: trots i egenskap av ickematerialist så måste jag drista mig själv till att införskaffa en ny börs..."

synonymer.se????

2009-11-18 @ 10:57:27
URL: http://blondinmolly.blogspot.com
Postat av: filippaaaa

haha nej faktiskt inte, har bara brett vokabulär!!!



(dock så gillar jag den sidan skarpt, den ägerrr)

2009-11-18 @ 12:52:24
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Emma The Quee

"sjutton år och oförstörd"? VAD MENAS MED OFÖRSTÖRD?

2009-11-18 @ 23:09:34
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

du får tolka friiiiitt :))))))



hoppas föreställningen gick asbra ikvääälll

2009-11-18 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0