vegetarian restaurant

Mina älskade f.d svarta jeans, numera gråa, som införskaffades i nian, börjar vara nöjd med sitt tjänande till mig nu. Ett ritsch till, och obrukbarheten äro ett faktum. The thing is:

1. Hade tänkt spendera kommande sturrebidrag på andra saker än jeans
2. Vill inte spendera mitt kommande sturrebidrag på jeans
3. HATAR att hitta snygga jeans som sitter bra; 'cause it doesn't excist!!! Eller man får åtminstone räkna med att leta i tusen år innan man finna dessa perfekta ting...SUCK *är en stereotypisk västerlänning som klagar på meningslösa saker som i det stora hela inte betyder något alls*




Vill typ klippa mig nu (kort). Vet ej vad det är för fel på mig eftersom jag klippte mig nyss... Vill även färga om håret igen, vet dock inte hur eller varför... Uttalar mig liktydigt som Obama, kanhända det är så; "Change we need"

JimijimijimiHendrix. Smiths

Time 4 sleep. 4 sleep it is time. HerRrÅ!

Godernatterrr

PS Om alla levde som jag skulle det behövas 0,80 st tellus. Try it yourself (dryg engelska på testet, bara en förvarning!) DS

Kommentarer
Postat av: Monica

Angående din lust att klippa och färga håret åretigen kan jag komma på två anledningar:

1. VÅREN! Jag vill i alla fall alltid ha drastiska förändringar då årstiden ändras.

2. När man väl har tagit mod till sig och klippt av sitt långa hår en gång så får man DILLE PÅRE! Då finns inga gränser och man vill bara klippa mera :):):)



PS Taggar din piercing också be-te-dubbelve DS

2010-04-28 @ 14:18:43
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0