6/6-2010

Vet ej vad som är drygast med att vara sjukis. Det som toppar är ett av nedanstående i alla fall, antingen:

1. Att man inte kan sjunga, när man är van vid att göra det ca 1,5 h sammantaget varje dag till all lovely musik som alltjämt florerar i min närhet

alternativt:

2.  Att man inte kan njuta av underbar mat :((((



Bjurrar på lite 90-talsnostalgi i form av fetpojke smal. Minns att jag fascinerades sjukt mycket av denna video när jag var liten; blev som klistrad framför MTV/ZTV varje gång de visade den. Tider! Fatboy är fan kung ändå, 90-talsmusik är omotiverat underskattad.

Nu ska jag dricka mitt kaffe som jag ej kommer kunna njuta av, jävla ickefungerande smaklökar...

Kommentarer
Postat av: molly

fatboy är det bästa som finns

2010-06-06 @ 23:11:59
Postat av: molly

fatoboy slim is fucking in heaven fatoboy slim is fucking in heaven fatoboy slim is fucking in heaven fatoboy slim is fucking in heaven fatoboy slim is fucking in heaven and fucking fucking fucking fucking fucking

2010-06-06 @ 23:21:22
Postat av: Emma The Queen

det är inge fel på smaklökarna, det är att näsan är tät som gör att du inte känner smak :-P

2010-06-07 @ 00:09:41
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

oj, vad dum jag va :---P men alla vet ju att jag e en dum blondin-fjortis så varför e ni förvånade?!?! :P:P:P:P ;P;P;P;P



haha förlåt, orkar inte...



Min näsa är det bästa jag har.ELLER?



mollsan is on d to the rugs perhaps?!?!?!?!?

2010-06-07 @ 00:18:32
Postat av: Emma The Queen

ps älskar denna låt så jävla nostalgiskt minns att jag älskade videon ;) ds

2010-06-08 @ 00:53:59
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0