måndag once again

Haha, älskar verkligen min ibland omotiverat överdrivna damp. Detta skulle blivit ett inlägg för 2 mån sen, men då hade jag inte internet så jag sparade det bara på datttan istället. Nu är det dags för publicering, håll till godo:

"Jag hatar självgoda jävlar som skall skriva sitt namn över alla fotografier de publicerar på internet. Det är ju införstått att de tycker: ”Jag är GRYM på att fota, alla vill stjäla mina bilder men den gubben går inte nu skall jag jävlaaaas eftersom jag har copyriiiight!!!!!!”


Orka överskatta sig själv…


Det roliga är, att de som är riktigt bra på att fotografera, alltså riktigt jävla bra, sällan gör på detta sätt. Tur är väl det, orka rapea bra bilder.......


Idioti."


Även om texten är cp håller jag fan med lite, sjukt störande när texten förstör hela bilden likzzzom. Aja, nu ska jag bege mig ur mitt bo och äta och tvaga mig. Är en slö jävel!!!!

Kommentarer
Postat av: T-bag

Jag håller verkligen med! Gillar förövrigt att du håller med dig själv. Det är nog sunt! :)

2010-03-16 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0