jackson c frank

Hahahaha; har använt nätverkssladd i två veckor istället för trådlös nätverksanslutning, irriterande nog. Den trådlösa horan funkade ju fan inte. Har uppdaterat listan för lokala nätverk, reparerat, kikat runt överallt och fan inte fattat vad felet var. Med världens enklaste jävla knapptryckning kirrade Izze och Nizze problemet. Här platsar ordet N00b helt underbart perfekt in


Jag VILL inte kunna teknik, vill jag däremot påpeka! Så jag är stolt.


Fin man, fin musik

(det enda jag gjorde under mitt älskade Sam)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HUR GJORDE DOM?!?!?

2010-05-04 @ 16:37:01
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

Fn plus F2 samtidigt!

2010-05-04 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0