all the young dudes?

Jag drack svartvinbärsjuice igår och idag. Båda gångerna blev jag extremt äcklad av det, utan att riktigt veta varför. Det kändes som om smaken varit med i fel sammanhang tidigare eller dylikt. Jag rådfrågade Hanna och min fråga besvarades: HUR kunde jag glömma det där vidriga svartvinbärsvinet?!?!?!?

Aldrig mer, I say... Smakar som svartvinbär+kemisk onaturlig substans+alkohol+SOCKER 4-EVERRrrrRrrRRr
Not very pleasant, nooo

Bowie gästar för första gången på riktigt länge = chill, nice, värt.

♪♫♪♪♫♪ Cha-cha-cha-cha-changeees ♪♫♪♪♫♪




En gång hittade räkemma 120 sek liggandes på den grusiga cykelvägen (vem förutom henne hittar pengar, menar jag?!). Då bjöd hon mig på fika på moderatkaféet - godhjärtad som hon är. Varför hon i princip drar poppar-posen kan jag dessvärre ej förklara. GOTT vännen, TACK vännen!

PS Skojar ej när jag vågar påstå att ovanstånde chokladboll utan tvekan var den godaste jag någonsin haft äran att äta i mitt liv. Espressot var great det med. Fantastico! DS



Kommentarer
Postat av: Emma

usch platt hår :(

2010-05-19 @ 08:07:05
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0