tack, Emmaaaa

Obs vill påpeka att det är en stor bedrift för mig att genomföra denna lista; jag är nämligen parentestalarkvinnan = jag använder ALLTID fler ord än nödvändigt. Älskar att säga mer än vad jag behöver, av diverse skäl. Så en stående ovation är nödvändig, om jag lyckas slutföra denna lista (kommer genomlida mycket frustration kommande 10 minuter, garanterat)

På den här listan får du bara svara med ett (1!) enda ord.

 

1. Var är din mobiltelefon? Pianot
2. Var är din andra hälft? ~~Ensamvarg~~
3. Ditt hår? Sidecut
4. Din mamma? Beundrandsvärd
5. Din pappa? Förebild
6. Det bästa du vet? Musik
7. Din dröm inatt? Konstig
8. Din dröm/ditt mål? Uppleva
9. Rummet du är i? Mitt
10. Din hobby? Estetik
11. Din skräck? Höjder
12. Var vill du vara om 6 år? London
13. Var var du igår kväll? Umegalen
14. Vad är du inte? Materialist
15. En sak du önskar dig? Insikt
16. Var du växte upp? Umeå
17. Det sista du gjorde? Cyklade
18. Dina kläder? Vanliga
19. Din TV? Obefintlig
20. Ditt/dina husdjur? Katt
21. Din dator? Funktionabel
22. Ditt humör? Sova
23. Saknar någon? Många
24. Din bil? Ingen
25. Något du inte har på dig? Mössa
26. Favoritaffär? Sisterray
27. Din sommar? Oplanerad
28. Älskar någon? Flera
29. Favoritfärg? Röd
30. När skrattade du senast? Ikväll
31. När grät du senast? April


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0