Inför kommande albumet

Lykke Li – Get Some

Två nya singlar av gumman förgyller en tråkig pluggkväll som denna. Gillar självfallet hennes dansanta låtar mycket, men av någon anledning fastnar jag mer för hennes melankoliska låtar. Således blev Paris Blue min spontana favorit just nu.

Blir lite ledsen över att konserten på min 19-årsdag inte blev något av. Men jag ska ha en nicenice högstadiefekke med Sofiegurrl91, ha brushan på besök från estocolmo samt se Britta Persson som kompensation. Det duger nog gott och väl.


Glöm inte lila imorgon.



"Purple is a fruit."

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu svarar jag på bloggN din också, angående fotona. Jo, jag framkallade från Fuji, samt ICAs fotoframkallningsshittelimojs (man kan googla). På fuji utnyttjade jag erbjudandet 100 bilder gratis, och på Ica blev det kanske... 160 spänn för ca 300 bilder, vilket var sjukt bra. Men de hade också något erbjudande med 75 gratisbilder.

2010-10-26 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0