taggar fortfarande scharren till tuzen


En dryg sak med att vara medlem i diverse grupper på fb är när man får mail från dem. T.ex från Sticky Fingers ( = asnice klubb i Götet), de ba: "Kom hit i helgen värsta nice!" man ba: "Ah jo 100 mil = inte långt oki kommer fett nice!!!!"


Varför bor man ens i Umeå... det är långt till exakt ALLT. Ser inte riktigt värdet i det?


Min hat-kärlek till denna älskade skitstad vet verkligen inga gränser.





Bild från spårvagniz efter vårt enda Sticky-besök hittills i livet. Mollsan och jag var också med, såklart!


KAN MINA TECHNOGRANNAR SLUTA GÅ MED HÄLARNA I GOLVET *DUNSDUNSDUNS*, HUR EFTERBLIVEN ÄR MAN OM MAN INTE ENS KAN GÅ NORMALT?!??!?!?!?

När jag flyttar härifrån ska jag lämna ett brev i deras äckliga brevinkast där det skall stå:

"Hej DunsarN. Hoppas att du/ni och din/er äckliga musiksmak får ett angenämt fortsatt liv. Lyckligtvis kommer jag EJ MER behöva vara en del av det längre. God dag, tinnitus!

MVH Filliez på BV, den som kanhända föraktar dig mest av dem alla"


Techno. Vad gick snett, liksom. Den eviga frågan.....

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahhaha sjukt kung hejdålapp till grannen (L)

2010-10-13 @ 19:16:03
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Monica

Hahahaha, LOVA att du skriver en sådan lapp! Åh, haha :D

2010-10-13 @ 21:22:13
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0