2010-09-10

We are undergrooooound



Idag har jag rökt pipa för första gången sedan första gången - vilket var sommaren 2009. Nu är det fuck cigarettes för resten av livet typ. Sedan har jag hållit på att bli uppäten av min lilla men mycket kaxiga kissemiss, gått runt i min nya tyvärr lite för naziliknande militärrock (ska försöka eliminera militärmärket) anno 1962, chillat hos Loviz, ätit äppelpaj hos bro' och lagat VÄRLDENS GODASTE PASTASÅS. Serri asjävla gott, här är receptet:


  1. Koka fusilli (skruvad pasta)
  2. Stek 350 gr färsk svamp, typ champinjoner, skogschampinjoner, kantareller, ostronskivling i smör och olja
  3. Hacka i lite vitlök som du låter fräsa med. Fräs tills all svamp är brun och god
  4. Häll i 4-5 deci grädde. Svampbuljongtärning i. Koka upp, låt därefter sjuda någon min tills det tjocknar lite.
  5. Smula ca 200-300 gr mögelost, och lägg i den i såsen. Låt osten smälta i den sjudande grädden.
  6. Smaka av med ev. salt och peppar, kanhända någon färsk ört
  7. Lägg i pastan i den färdiga såsen, rör om.
Voíla! ASGOTT och mycket enkelt.


Seriöst, dog av hur gott det var.


Så ät ba ät vänner och kamrater



Eller ni kanske ogillar bristen på lik i receptet? Well in that case I cant help ya - sorryyyyy

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fräs tills all svamp är brun och god



HAHAHAH "brun och god" tyckte det såg askul ut herrå kram

2010-09-10 @ 21:00:14
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

brun och god skaren va annars så inte alls!!!! ;;;;)



tyckte också att det såg kul ut nu när du påpekade det - en konstig formulering som jag inte ens minns att jag skrev! freaky me



var äru cheyen, vad gör du ikv? ska du på fekken imorrn? PPPPLEASE

2010-09-10 @ 21:05:04
Postat av: hejaheja

Yeees, mer recept åt de som inte har koll merci!!

2010-09-12 @ 22:32:50
URL: http://kahrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0