2010-09-20

oj. hade tänkt läsa/plugga hela kvällen men nu är klockan plötsligt 23.16


har fortfarande inte lyckats styra upp min nya disciplinära tillvaro. men mina naglar är röda och jag har mailat angående fredagens queerklubb i alla fall *håller tummarna*






grodan skulle kunna symbolisera SD. nu är den SD.


och som sagt; angående det kollektiva levernet: kissen, pianot.




PS love winston 4-ever, idag när jag kom hem insåg jag hur STOR han har blivit. gubben, han väger säkert ett kilo nu. han är så duktig <33334 pussinussi DS

Kommentarer
Postat av: Emma

han väger knappast ett kilo

2010-09-21 @ 23:23:38
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

det kändes så igår :D:D:D:D:D:D:D::D::D:D:D::D inom snar framtid skall han väga 5 kg minimum. gubben <33345

2010-09-22 @ 01:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0