kanske världens bästa genre, nästan

upptäcker för mig ny elektro. återkommer om jag finner något intressant och värdefullt att tipsa om. som det känns nu så lutar det åt det hållet.




Nu ska jag göra något som jag definitivt aldrig gjort tidigare; nämligen LÄSA. Ska bli mycket spännande att se hur det känns, att läsa tills ögonen fysiskt omöjligen kan hålla sig öppna av egen kraft...


SKOJA, läsa är det enda man gör nuförti'n *lite halvless men samtidigt kunskapsexpanderande chey*


Oh, detta låter nästan som Björk - interesting

Kommentarer
Postat av: Monica

Electropopeeen! Den är kung!

Diggar robyns nya skivor; Body talk pt 1 och 2... assköna!

Du måste även kolla in "Sweet Disposition" med The Temper trap... om det electro vet jag ej.. men den är asskön!

2010-09-23 @ 14:25:37
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: molly

kolla in Little Dragon.. riktigt nice :) venne om det är electro men vaffan

2010-09-23 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0