och det ackompanjerades till rysk folkmusik

Fråga: Vad lägger man helst ca 1500 sek på; en mobil eller en kompaktkamera? Min mobil suger JÄVLIGT men den är ju inte obruklig, den funkar faktiskt. Och jag är inte den som byter ut saker som ändå funkar. Min kamera dock - fungerar inte alls. Jag älskar att fota.

Okej, tack för hjälpen bloggen nu vet jag vad som är rätt val!!!!!!!!!!!!!



Äter stark mat. Varför gör jag den så stark? Min tunga har väl brännsår strax.


Den lediga dagen har spenderats i sällskap av Krillboy som flyttar på torsdag. Alla jävlar bara flyttar hela tiden, schyrre?  En sista take away-kaffe i en ekande lägenhet känns mindre kul. Men sådant är livet, ni vet.


Nu ska jag äta klart elden/glöden och därefter slita i mitt anletes svett, det ryktades om att kanske detta pass delas med Leon? I hope so!


Herrå bloggish, min hatkärlek till dig är oändlig.




Så här såg jag ut en gång i tiden, när jag var en hamster (OBS originalet till the hamster pose, alla andra äro endast usla kopior!!!!)

Kommentarer
Postat av: Monica

Hahaha älska hamster :D

2010-09-28 @ 19:27:19
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: mickzor

Hahaha åh, kommer ihåg hur vi höll på att dö när vi satt och kollade igenom alla bilder efter denna photosession! love it!



fick brev från försäkringkassan idag! JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT MIN LEDIGHET! :D

2010-09-29 @ 12:20:28
URL: http://monko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0