septiembre ehsiiii!

Cha cha bloggen, hej hej hallå dagboken


Idag är en bra dag! Det är det inte alltid. Men idag är. Vi har t.ex köpt biljetter till teatern "Om nu kärnfamiljen är så jävla fet - varför behöver den då så mycket propaganda?" några i ~~klassen~~. Tagga teater - jag och Lova brukade gå emellanåt när vi gick i högstadiet. Sedan svalnade det av. Sjukt underskattad kulturdel, egentligen.


Annars går jag mest runt och känner enorm nervositet inför söndagen. Valet äter upp min hjärna sakta men säkert inifrån. Fick dock spyönskan och kokande blod i mina vener när jag hörde Jimmie Åkessons äckliga röst på radion här nyss. Fan ta honom och allt han står för.


Nu ska jag proletera - därefter ska jag träffa mina älskade, underbaraste, finaste finisar och framförallt ELIIIIIIIIIIIIIIIN <33333333 ÅH VAD JAG TAGGAR!!!!!





barnarbete, en viktig del av den industriella utvecklingen. lågavlönade barn och kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0