Helgy osv

Kan på riktigt inte beskriva glädjen i att jag blev klar med tenty fem i tolv, jag som kallt räknade med att behöva sitta till 04.27. Resultatet kan dock diskuteras men skitsamma, man lämnar in som det blivit och får se vad som sker utefter det.

Helgy har varit fin med releasefekke @ Scharren med avsmakande av vidrigt white-trash-kiwi-vin, cykelförstörelse (R.I.P), bilåkning, chillin' in Stjärtsånger (Hertsånger oki) med världens bästa planlösning ett hus möjligtvis kan ha, 50-årsmiddag med dussintals jägare (den grabbiga-jägar-jargongen är något jag sent skall glömma, huvvaligen), fri bar (som ironiskt nog fick mig att köra en rejäl tvådagars fastän jag funderat på att sluta dricka, bara undantagsvis), foxtrot-dansande med Rosens morbror, asbra buggande med en asbra Ros (älskar att dansa) (och att skriva parenteser), vackert 20-årsfika med vackra vänner, och slutligen äckligt tentyskrivande.

Sög att det var världens bästa väder igår och idag, när man ej kunde nyttja det. Men kan då istället gläjdas åt er som faktiskt fick uppleva det 4 real.

Nu ska korrekturläsa skiten och inmundiga gulddryck för att därefter möta John Blund (eller livets makter vapenlös?). Älskar min Ros mer än livet, du är vacker

PS Kommer en utförligare beskrivning av lördagens vridna sammanhang jag hamnade i, också kallat 50-årskalas. Det var insiktsgivande. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0