redheadettttt

En annan färgade ju håret litegranna sådära v ahäromsistens va. En annan klippte det i brist på saker att göra i Stockholm också sådärva (billigt, billigt! och nej jag är ingen finländare). Tänkte att jag kunde visa det slutgiltiga resultatet som sen blev va:


(ser ut som en amerikansk rugbyspelare på ett skolfoto??? usch)


wääääh


ginger haru eld i håret vavaVA


[    ]


inspiration från den drabbade staden som ärade min visit häromsistens


nåväl visst är jag ny å fräsch å såntdära va inför hösten va? va??

Snart blir det verket, long time no see osv. Fick inte vårt beggade wii som vi köpte idag att fungera fullt ut. Har gjort allt rätt men ändå känner skitfan inte av kontrollen!! Upphov till irritation!!! Måste därför underkasta min kvinnlighet och därmed min fullständiga okunskap om allt vad teknik heter och knäböja mig inför Rositas kunskaper när hon kommer hem, hatar att vara handikappad.

Men, lite öle får mig att glöm'att!

HEJ då

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyggt hörredu!!!

2011-09-01 @ 19:38:02
URL: http://ericaskusin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

gummN vad fin du är!

2011-09-02 @ 18:38:37
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0