zorteringen utan ände?

Är borta från min älskling mer än vad som är önskvärt. Pga flyttstök och jobb så sover vi inte/ är inte hos varandra denna vecka. Det är så tomt att vara utan den man i vanliga fall spenderar 99% av sin lediga tid med. Istället har jag fått försöka fylla igen tomrummet (omöjligt förvisso, men) med ännu en djupdykning i högstadie- och gymnasieminnen. NU är jag klar med sorteringen av alla skolarbeten från 7 år tillbaka. Tog bara typ 10 h sammanlagt....

Hur som helst så blir man sjukt mör av att sortera sådana ting; för det är så mycket flashbacks och intryck som sköljer över en. Kan inte minnas när jag var så trött sist, som denna vecka. Positiv effekt är i varje fall att man sover som en stock natten igenom. Lovely

Men likväl, jag saknar min älskling mer än ord kan beskriva. Men på måndag blir vi sambos <3 Ljuvliga tider



<3

Alla mina genusar, gamm'klassisar, andra fina och sist men inte minst tha gang är varmt välkomna till Ostvägen 153 på kaffetårar när som helst, fr.o.m måndagen den 1/8 :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)


komsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0