jävligt less

Som jag tidigare nämnde så håller det på att bli omtapetserat i mitt och Rositas sovrum. Byebye emochild-tapeter som gjort mig deprimerad utan dess like hela hösten. Än så länge har de dock bara hunnit spacklat och rivit av lite. Känns mindre kul då hela vår sovrumsinredning (dvs alla jävla möbelfittor) för tillfället är utspritt i vardagsrummet och i hallen, ser för jävligt ut hemma. Blir bara deppad när man kommer hem.

Inte nog med att vi varit utan sovrumsdörrar i TRE veckor; nu har jag inget jävla sovrum längre heller! Alltså detta går fan för långt, om de inte slutför tapetseringen imorgon utan väntar till måndag TÄNKER jag ringa till vaktmästaren och ragea på honom. Ge mig ett skäl till varför jag skall betala ens ett öre i hyra när ordet integritet har fått sin betydelse totalt nedpissad i mitt eget jävla hem. Det finns ingen stans att stänga om sig bortsett från badrummet. Man är bara uppe i alla hela jävla tiden

Det är nog för att vem som helst ska bli cp i skallen

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

det tog bara två dagar för vår tapetserare att fixa klart, så förhoppningsvis är de färdiga imorrn D:D:::DD puss gummzan

2011-11-24 @ 19:32:42
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anna

Läste fel först och trodde du skrev att du skulle "ragga" på vaktmästaren. Höhö

2011-11-26 @ 12:09:22
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: /Fillzor

Hahahahhahaa, åhhh hade dock varit så kul om raggning varit min intention! Kanske ska göra det istället? Så kanske de slutar pissa på min ställning som hyresgäst!

2011-11-27 @ 23:11:51
Postat av: Anna

Jag tycker det! Use the body God gave ya! Ragga ögonen ur honom!!!

.... Okej, allt det där lät bara SÅ fel.

2011-11-28 @ 12:01:53
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: /Fillzor

Hahahhahahaha - how could he ever resist!!!!



Han är lite för stressad, sur och för lite kvinna för min smak tror jag!

2011-11-28 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0