en afton

Tänker på tatueringar och såntdärnt. Mest hela tiden. Och på att jag är arbetsbefriad imorgon! Något stort va! Bästa med att jobba = man uppskattar det lediga livet mer, eller så. Dagens sämsta var när vi gick till maxi endast för att köpa cigg och emma inte hade börsen med sig = inget leg och alla var tvungna att visa leg (!)(detta har inte hänt mig sedan jag var 16 typ men aja) = blev inga cigg, men vi fick iaf vegankladdiz + kaffe. Inte av maxi då men av lovagumzan. Life is life, nana nanana ♦
 
Kvällen porträtterad i ~charmigt kass~~ mobilkvalla:
 
Emma sportar i sina nya skor; tänk så myche benmuckler dessa ska bygga va!!!
 
*försöker se c_ool ut*
 
tjillar med min fina vän som har jättefina byxera på'se quelln till ära~~
 
*spontansomrigroligtokig_bille*
 
:''''''( sorgligt osv :(:(:(:(
 
gumman hittade nya brills, riktigt fräna faktiskt :-) ett riktigt kap om ni frågar mig :-) ;-)
 
 
sen rakade lova mitt hår igen, så jag slapp pygméigelkottshåret
 
Tack! Godnattty!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0