Save Your Day

Känner mig som ett tard som måste tänka fett jävla noga innan jag navigerar uti blogg.se's nya, förändrade sfär. Verkar som att denna sidouppdatering skedde betydligt tidigare för alla andra än för mig?! Hatar förändring!!!! mvh aspiegurl_91
 
Nej förlåt, kan väl vara kul med någon ny funktion eller så. Eller jag bryr mig inte så mycket.
 
Sitter mest och funderar över vilka möbler jag skall skänka bort, och vilka nya jag behöver (obs: med "nya": läs "begagnade"). Behöver 1 stycke fin träbokhylla med tillräckligt många hyllplan, 1 stycke sekretär alt. skrivbord (mycket viktigt att det är gammalt och fint!!!), plus ev. ett mindre vardagsrumsbord.
 
Varför är alla mina redan befintliga möbler så stora? Känner att jag bör anamma idén om compact-living till fullo nu, när jag står inför en framtid av oändliga ettor som radas upp innanför mitt inre. När man är ung är man rotlös och byter lägenhet lika ofta som man byter livsplaner, osv. Eller dylikt. Finns väl en charm i det också. Som det finns med det mesta
 
Nyss hade jag pappabesök och fick pappatips, t.ex om hur man bör agera när man får två identiska hyror på posten, avseende samma månad. Det man skall göra: betala den ena och ignorera den andra. Fick även tips angående huruvida jag endast skall adressändra eller också göra en jävla dür eftersändning. Plus en massa livstips, kan ju behövas
 
Nu skall jag läsa vidare, kanske ta en blåsig promenix lite senare.
Under tiden kan ni läsa om denna schéna tant: http://blog.qruiser.com/flatkryss/152907
 
Må och lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0