toki_chey_man_e

Skulle på riktigt vilja veta vad som föll mig in när jag bokade tvättid 07-12. Alltså VEM går upp kl. 07.00 för att tvätta när man kan sova!!! Tydligen är det många människor som gör detta, men jag känner inte igen mig i den livsbeskrivningen. Eller resonemanget är väl alltid ologiskt - att tvätta när man kan sova och drömma fantastiska drömmar, vila upp sina slitna åldersstigande lemmar, ladda sin hjärna, reducera risken för alla slags sjukdomar i världen.

Sömn är ju på riktigt det bästa som finns, menar jag.

Fast 1 plus med att tvätta = det doftar så jävla gott

Ok ska sova och drömma om godoften nurå,

zez

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, jag gjorde det igår.. När väckarn' ringde 06:55 tänkte jag bara: vad i hellv. Jag har ju semester!!!!!!! :(:(:(



Detta gjorde att tog en ofrivillig powernap på tre timmar under eftermiddagen. Kul att du är hemma nu! :)

2012-06-20 @ 09:07:07
URL: http://ericaskusin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0