Gratis är gott för er

Tappade oavsiktligen mitt sista månadslinspar i kattlådan imorse (standard måndagmorgon) och skall redan nu i april köpa ett par glasögon + börja använda dagslinser ibland. Eftersom att månadslinserna var rätt nyöppnade så har jag nu en del linsvätska över. Har inte räknat men borde vara ca 15 eller fler obrutna engångsampuller (smidiga att ha med sig osv!).

Dessa linsvätskeampuller bortskänkes nu till någon mer välbehövande än jag, kommer aldrig använda månadslinser mer såååå. Kommer ej behöva dessa. Ja. Hör av er för fan!!!!! Det är gratis!!!!





ja när ja sätt' i mina linser :S:S.:s.s.:S::S:S:ss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag kan ta! ;););)

2012-03-26 @ 20:56:33
URL: http://linneagkv.blogg.se/
Postat av: /Filliezzzz

Du skall du självfallet ha dem gumzan <3456 (L)(L)(L) Ska jag ta med dem till elin imorgon eller jobbar du då?

2012-03-27 @ 14:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0