drygcp

Ok, visade just läggan för världens otrevligaste människa! Varför skall jag ta min tid från min egen tid till att visa mitt HEM inför främmande människor som inte har vett att bete sig artigt eller medmänskligt?

Alltså, vem fan tror hon att hon är - komma hit och ifrågasätta allt som om det vore jag som ägde lägenheten! Jag försökte hela tiden förklara att "min enda uppgift är att visa dig lägenheten, någon mer info än så har jag inte.". Hon kan ju som inte ifrågasätta saker kring lägenheten mot mig, som om jag hade någon slags befogenheter i frågan. Det är väl för fan bara att tacka nej om den inte passar, jag skiter i vilket. Snobbäckel.

USCH, jag hatar idioter som inte har vett att bete sig, bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0